Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak dâhilin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en sabık ve en yavuz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler evet da iş özetleri hakkında fen dâhilerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını uydurmak dâhilin boy bos göndermek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişik çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla yanında çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve istikşaf dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi elan bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en mehabetli içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtlantı kurmak dâhilin harika bir yan. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine mevla olsa da tümü nispeten video/suret odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden elbette neşretmek istediğinizi her vakit çekmece önünde bulundurun ve buna göre yapılanma dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde sebeplenmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar çalışkan kullanıcıevet mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca tekst dâhilaziz güdük ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve ilişik düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin boy bos sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, arama neticelerinda elan şiddetli sıralarda ve elan sık görülür, dâhilğinize seyrüsefer artışı sağlamlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna ilişkindır. Web dâhilğinizde yavuz antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu elan yavuz hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair elan şiddetli neticelar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik bağlanaklar yok etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya gelen her tıklama dâhilin ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve rabıtlantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.